خرید گلاب کاشان اصل

خرید گلاب کاشان اصل با توجه به مرغوبیت و مصرف آن محبوبیت زیادی میان مردم ایران و همینطور جهان پیدا کرده است.

خواص این عرقیات گیاهی به اندازه‌ای بی‌نظیر است که علاوه بر طعم دادن به انواع مختلفی از غذاها جهت کاهش علائم بسیاری از بیماری‌ها و جلوگیری از ابتلا به آن‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیشینه گلاب

گلاب مایعی است که از گل محمدی به دست آمده و تمامی ترکیبات مطلوب گل محمدی را با خود دارد. عرق آن به شیوه خاصی استخراج می‌شود. به این صورت، زمانی که غنچه‌ها و گل‌های تازه‌ باز شدند درختچه گل سرخ یا گل محمدی را از باغ‌های کاشت این گیاه باارزش برداشت می‌کنند و به کارگاه‌های تولید گلاب می‌برند تا در طی اقدامات گلاب‌گیری این محصول معطر آماده گردد.

اگر به قدمت خرید گلاب کاشان، گلاب و گلاب‌گیری در ایران نگاه کنیم مطلع می‌شویم که این محصول پیشینه تاریخی بسیار قدیمی دارد و در قرن 8 و 9 میلادی، کشور ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان گلاب به شمار می‌آمده است.

ویژگیهای گلاب کاشان فروشگاه کیهان تریدینگ

گلاب کاشان فروشگاه کیهان تریدینگ، دارای رایحه و بوی بی‌نظیری است که عطر و طعم آن ماندگاری بالایی دارد و عرق طبیعی این محصول، بدون نیاز به مواد افزودنی تا یک سال قابل استفاده می‌باشد.

این محصول در مدت طولانی همچنان عطر، طعم خود را حفظ کرده و به راحتی فاسد نمی‌گردد. این گلاب درجه یک، بسیار نشاط آور و فرح بخش است و به تمدد اعصاب و آرامش قلب شما کمک می‌نماید.

لازم به ذکر است که گلاب کاشان کیهان تریدینگ هیچ‌گونه ناخالصی نداشته و کاملا شفاف و بدون رسوب است و بوی آن فاقد بوی ترشیدگی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های آن، مزه تلخ و گس بوده که این تلخی به هیچ عنوان اذیتت کننده نیست و سریعا از بین می‌رود.

تهیه گلاب

در تولید گلاب از گل محمدی تازه استفاده می‌گردد. به این شکل که گل‌های تازه را با آب مخلوط می‌کنند و بعد با گذاشتن درپوش روی دیگ، روزنه‌های احتمالی را پوشانده تا بخار به صورت کامل داخل دیگ باقی بماند.

کل پروسه گلاب‌گیری 4 ساعت زمان برده، زمانی‌که محتویات دیگ جوشید، بخار آن را از لوله‌ها به داخل پارچه مسی بزرگ که داخل آب سرد قرار دارد، می‌ریزند.

در این فرآیند بخاری که از تقطیر گل محمدی و آب به وجود می‌آید سرد شده و در نهایت به گلاب تبدیل می‌گردد تا برای خرید گلاب کاشان آماده شود.

اسانس گل سرخ یا گل محمدی گرانترین اسانس دنیا است. هر یک کیلو عطر خالص آن حدودا 8 هزار دلار قیمت دارد.

ماندگاری: خرید گلاب کاشان اصل

زمانی‌که بعد از یک سال درب شیشه گلاب کاشان را باز می‌کنید، گلاب همچنان عطر و بوی اولیه خود را دارد. بنابراین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که اسانسی به آن افزوده نشده است. در غیر این صورت رایحه اسانس پس از مدتی بسیار کم شده و دیگر عطری از آن در فضا نمی‌پیچد.

بنابراین ذکر این نکته لازم است که جهت خرید گلاب کاشان به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید تا از اصالت محصولات آن مطمئن باشید. از فروشگاه آنلاین کیهان تریدینگ می‌توانید بهترین گلاب کاشان اصل را خریداری نمایید.

خواص درمانی: خرید گلاب کاشان اصل

گلاب به عنوان یکی از نوشیدنی‌های پرمصرف در طب سنتی نیز به کار می‌رود که برای رفع عوارضی مانند درد کبد و طحال، درد معده و روده، دل‌پیچه، گرفتگی صدا، ضد سرفه، رفع جوش‌های بدن و همچنین ایجاد نشاط استفاده می‌شود.

این مایع موجب تسکین التهابات لثه شده و بوی بد دهان را از بین می‌برد و به دلیل خواص آنتی باکتریال آن در درمان آکنه پوست بسیار مفید است.

به جهت خاصیت ضد عفونی کنندگی بالای گلاب، جزو پاک‌کننده‌های قوی برای پوست‌های خشک و حساس محسوب می‌گردد و همینطور از چروک آن‌ها جلوگیری می‌نماید.

خرید گلاب کاشان اصل از فروشگاه کیهان تریدینگ

برای خرید گلاب کاشان اصل و انواع عرقیجات گیاهی بهتر است این دسته از محصولات را از فروشگاهی خریداری کنید که از کیفیت آن مطمئن باشید. بدین سبب که این گونه محصولات زمانی تاثیر خود را گذاشته که اصل آن را تهیه فرمایید.

فروشگاه کیهان تریدینگ جزو فروشگاه‌های معتبری می‌باشد که سال‌ها در این زمینه فعالیت داشته و تاکنون محصولات مرغوب و درجه یک را در اختیار مشتریان خود قرار داده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به شما مردم عزیز می‌باشد.

جهت خرید گلاب کاشان می‌توانید با شماره 09119453850 یا ایمیل info@kayhan-trading.com در تماس باشید. همچنین می توانید در واتس اپ نیز برای ما پیام بگذارید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید گلاب کاشان اصل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا